Dag 32 Road Show 13/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 32 Road Show 13/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 32 Road Show 13/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen helaas weer een oude douche, het is toch best wel vervelend zo’n koude douche want als je het over koud heb is de douche ook echt koud. Om 9:00 uur zijn we naar Mary Harding gereden en hebben we daar ongeveer 45 minuten les gegeven aan twee klassen. Gelukkig konden we naar buiten anders waren de leerlingen niet te houden in de kleine ruimte binnen. Het eten wat we normaal altijd krijgen daar kregen we nu mee. Om half 12 gingen we naar Astra zodat we daar optijd waren om de zaal klaar te maken en nog even voor de laatste keer te kunnen oefenen met de leerlingen. En wat waren ze zenuwachtig. Maar wat hadden ze er ook veel zin in. Sssst, allemaal achter op het podium op stoelen achter het doek. Het is moeilijk om stil te zijn maar het lukte ze uit eindelijk. En wat was de show gaaf! Eerst mochten de diabolo’s daarna de frisbee/voetballers, acroërs, hoelahoeps, jonglerers en de springtouwers. Tussen de stukjes door kwam de clown langs met zijn twee assistenen en aan het eind deden we een dans met iedereen. Het was een super leuke show. Die goed in elkaar zat. Met muziek die goed paste bij de activiteiten. De leerlingen in de zaal hebben ook super genoten. Op het eind kregen alle leerlingen een daverend applaus en een mooie oorkonde. Een dag voor hun om nooit te vergeten en ook niet voor mij. Want wat kan je genieten van leerlingen die eigenlijk erg zenuwachtig zijn maar toch maar even op het podium staan en de act laten zien! Ik ben trots op ze. En dat met maar drie keer oefenen. Terug op het internaat snel de schmink van mijn gezicht gehaald en mijn spullen gepakt voor een middagje zwembad. Dit keer gingen we naar het buitenbad. Het was maar 18 graden en een koude wind dus dat was een lange broek en een trui. Het water was 20 graden maar wat hadden de zwemmers het koud. Ben ik blij dat ik niet gezegd heb dat ik vandaag wilde gaan zwemmen. Pffff… helaas hebben we na de training anderhalf uur op de chauffeur moeten wachten en had ik ondertussen toch wel honger gekregen. Om 19:00 uur was ik dan eindelijk terug op het internaat en kon ik genieten van weer een heerlijk hapje rijst. En ondertussen ben ik nog steeds aan het nagenieten van deze mooie dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 10842

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: