Dag 76 Goodbyé! 26/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 76 Goodbyé! 26/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 76 Goodbyé! 26/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dat was hem dan de laatste nacht in het WCSS. Slecht geslapen maar dat maakt niet uit het is tijd om de koffer dicht te doen en hopen dat die niet te zwaar is. Helaas, 24 kilo dan toch maar even overpakken en wat in mijn handbagage gooien. Scheelt dat ik van het weekend nog wat over kan pakken zodat die helemaal goed op gewicht is. Vandaag alle sport spullen in geleverd op het WCSS. En goodbye gezegd tegen iedereen. Even slikken want we willen niet huilen. Gelukkig geen tranen. Na de lunch mijn sleutels ingeleverd en nog even genoten van het zonnetje. Lekker! En toen via het hotel om mijn koffers te droppen en al vast in te checken naar de hockeyclub voor onze afscheidsbraai. En hoe kun je het nog beter bij de hockeyclub afsluiten als dat er nog een wedstrijd word gespeeld. Leuk om te zien. We hebben 1 helft gekeken en toen hebben we afscheid genomen. Bedankt voor alle mooie momenten hier! Heb genoten van de tijd bij de hockeyclub. Hier kon je zo veel betekenen terwijl je maar heel weinig hoefde te doen. Daarna terug naar het hotel en even lekker rond gekeken. En genoten van een heerlijke douche! Ja hier kan ik wel even twee dagen bij komen. Het was een rare dag. Raar om niet meer terug te komen op het WCSS, raar om al deze mensen niet meer te zien, raar om afscheid te nemen van de groep.

• 26 Juni 2015 - 20:56

Klaas:

Ik ben trots op je dat je dit hebt gedaan je vader