Dag 31 Irista 12/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 31 Irista 12/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 31 Irista 12/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Bliebblieb, wekker op 06:00 uur aaah nee ik ga er echt niet uit want ik ben veel te moe we blijven lekker nog even een half uurtje liggen. Soms heb je dat gewoon echt nog even nodig zo’n half uurtje aangezien de meiden gisterenavond nog heerlijk aan het schreeuwen waren door de gang. Vandaag zou weer een heerlijke warme dag worden. En dat werd het ook het was weer rond de 27 graden. Weer een prima dag om buiten op het veld les te kunnen geven. En wat heb ik weer genoten van de kinderen. We kwamen aan op de school en ik had mijn handen vol met een krat waar lesmateriaal in zat. Komt er gelijk een kind naar mij toe om de krat van mij over te nemen en het naar het veld toe te brengen. Wat een schatjes zijn het ook. Bijna van elke leerlingen die ik had vandaag heb ik wel een knuffel gehad. Één keer viel ik zelfs bijna op de grond omdat ze met z’n allen mij wilden knuffelen en gingen duwen. En hoeveel plezier ze kunnen hebben met een estafette met een hockeystick en bal. Vanmiddag ben ik eindelijk mee geweest naar de zwemtraining en heb gelijk al gezien dat ik hier beter kan helpen als bij de basketbal. Aan de techniek van de zwemmers kan nog veel veranderd worden en het kriebbelt dan ook om er wat mee te gaan doen. De trainer heeft zelfs gezegd dat als ik zelf een dag wilde zwemmen ze dit ook helemaal prima vind. Dus vanaf nu ga ik denk ik ook maar wee 1x in de week een beetje trainen. Het word wel wennen aan het water want het is lang niet zo warm als dat wij het kennen maar we gaan het gewoon proberen. Gewoon blijven zwemmen dan merk je er niks van. Vanavond hadden we ook eindelijk wat anders dan rijst. We hadden dit keer spaghetti met gehaktballetjes. Lekker lekker! Na het eten hebben we nog even snel de dans voor morgen geoefend zodat wij hem goed kennen en nu moet het morgen helemaal goed komen met de show. Ik ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10817

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: