Dag 33 Grade 8 14/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 33 Grade 8 14/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 33 Grade 8 14/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen lekker lang blijven liggen want we hoefden pas om 9:10 uur onze spullen te paken en naar de hal hier bij het WCSS te lopen. We zouden vandaag 3 uur lang grade 8 vermaken met verschillende spellen. Het eerste uur konden we binnen spellen geven maar vanaf 11 uur moesten we naar buiten omdat de hal bezet was. Geen probleem want buiten hadden de leerlingen veel meer ruimte en konden we een grotere ruimte gebruiken. Het was gelukkig niet heel koud. Als de zon er bij kwam was het gewoon lekker warm. Wat is het anders om deze leerlingen les te geven. Maar wel leuk om gedaan te hebben. Vanmiddag ben ik samen met Jasmijn naar de mall geweest om inkopen te doen voor volgende week voor het slot evenement. Vorige week hebben we de hockeyclub al blij kunnen maken met handdoeken en zeep en morgen kunnen we ze ook blij maken met 10 paar schoenen die de kinderen aan kunnen doen als ze het veld op gaan. We hebben er drie winkels voor afgelopen maar we hebben ze gevonden en hopen dat de kinderen de schoenen passen. We konden niet voor alle kinderen schoenen kopen want dan zouden we 50 schoenen moeten kopen en dat is niet haalbaar, maar met deze 10 paar schoenen zullen ze al heel blij zijn. Uit eindelijk zijn we nog in 5 minuten door de supermarkt gecrost om onze eigen spullen bij elkaar te halen en moesten we nog een uur wachten op onze chauffeur Errol. Haha, hadden we ook wel rustiger aan kunnen doen. Wauw vanmiddag hadden we overheerlijk eten. Het was pasta met gesmolten kaas er overheen. Het leek een beetje op lasange maar dan met pasta. Je gaat hier lekker eten wel echt waarderen. Het was vandaag rond de 19 graden, met een fris windje.