Dag 14 Hop-on Hop-off bus 25/4/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 14 Hop-on Hop-off bus 25/4/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 14 Hop-on Hop-off bus 25/4/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zo wat hebben ze een heerlijke bedden hier in het hostel!  Helaas was ik al optijd wakker, het zit in mijn ritme hier geloof ik. Vandaag zijn we met een hop-on hop-off bus mee geweest en hebben we een mooi rondje gereden en veel gezien. We zijn uitgestapt bij de World of Birds en Monkey jungle. Wat een mooie vogels en kleine schattige aapjes hebben ze daar. Tja en het zal mij dan ook niet gebeuren hé… Je kon in de monkey jungle op een bankje gaan zitten en dan kwamen de apen op je zitten. Natuurlijk moet ik weer een aap hebben die op mijn broek plast  Zo iets kan er ook echt maar 1 overkomen. Daarna zijn we weer ingestapt en zijn we er bij de haven van Houtbay weer uitgestapt. Dit is echt een vissersdorpje. Daar hebben we gezien hoe twee mannen een zeeleeuw of zeehond geen idee wat het nou eigenlijk was vis aan het voeren waren. Het was erg leuk om te zien. Daarna weer in de bus gestapt en genoten van het uitzicht en de te luxe huizen tegen de berg aan. Het was erg koud boven in de bus. Er stond een fris windje en het was erg bewolkt je kon de boven kant van de tafelberg niet zien. ’s Avonds hebben we een heerlijke pizza gegeten en ben ik weer optijd mijn bed ingedoken want ik was behoorlijk moe geworden van de hele dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 10841

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: