Dag 67 Mary Harding 17/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 67 Mary Harding 17/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 67 Mary Harding 17/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ik wist dat ik moe was maar zo moe was wel te merken toen ik vanmorgen wakker werd! Geslapen van half 10 tot 5 voor 7 en nog kon ik zo verder slapen als ik dan kon maar ik moest mijn ontbijt halen want vandaag stond er weer een les dag op het programma. Van half 10 tot 12 uur les geve. En dan ook nog is 1 les road show dus mocht ik weer lekker oefenen met mijn eigen groepje. Gelukkig ging het oefenen vandaag veel beter als vorige week en kon ik er zo door heen lopen. Fijn fijn fijn. Vanmiddag lekker gegeten. Pasta met kaas. Het heeft wel wat weg van lasagne. Vanmiddag kon ik kan ook eindelijk weer mee naar de training. Wat heerlijk om weer langs de bad rand te staan en aanwijzingen te kunnen doen geven. Vanavond was het eten niet echt lekker. Dus heb ik het maar bij kale rijst en soep gehouden. (moet toch wat eten he) Vanavond weer heerlijk gedoucht in de sick bay. Echt heel fijn even een goede warme douche. Ik mis het Nederlandse eten nu echt wel. Gewoon een lekker bord aardappelen met lekkere groente. Ik zeg tot morgen want dan is de laatste dag bij Astra aangebroken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 10832

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: