Dag 66 Safari dag 2 16/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 66 Safari dag 2 16/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 66 Safari dag 2 16/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goed geslapen en een goed ontbijt gehad. Om 9:00 uur hadden we de tweede tocht. Vandaag zouden we gaan kijken of we de giraffe en de buffel konden vinden. We hebben veel dieren gezien voor de pauze maar helaas hadden we de giraffe en de buffel nog niet gezien en was bij mij de moet al wat gezonken. Maar na de pauze hebben we ze dan toch gezien! Wat zijn die buffels groot en dik. Één dacht zelfs even de weg te versperren. Wat was het gaaf om al deze beesten te zien. Eerst was het vanmorgen heerlijk weer, zonnetje en een fris windje maar heerlijk. Toen we de giraffe en de buffels hadden gezien begon het ineens te regenen. Helaas maar gelukkig hadden we alles gezien en hoefden we niet nog meer dieren te zoeken. Je kon zo dicht bij de dieren komen. Vandaag hebben we trouwens niet alle dieren gezien want de neushoorn’s hadden zich verstopt maar gisteren stonden ze erg dicht naast de auto. De zebra's kon je bijna aanraken. Rond 1 uur zijn we met de auto terug gereden en hebben we de auto terug gebracht in Kaapstad en met de taxi terug gegaan naar het WCSS. Net alle 309 foto’s + filmpjes op de laptop gezet. Ik heb straks in Nederland nog heel wat uitzoek werk te doen. En nu is het wachten op het eten. Morgen gaan we starten met de laatste 7 lesdagen en dan zitten die er ook al weer op. De tijd vliegt! Aankomend weekend nog even genieten in het centrum van Kaapstad en de laatste foto’s schieten van Kaapstad zelf. Tot morgen!