Dag 71 Vaderdag 21/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 71 Vaderdag 21/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 71 Vaderdag 21/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Allereerst pap een hele fijne vaderdag vanuit het zonnige Zuid-Afrika. Ja klagen over dit weekend mag ik niet. Een zon overgoten weekend. Heerlijk als je je laatste weekend in het centrum zo kunt afsluiten met zon. Wat heb ik vannacht heerlijk geslapen op dat bed. Gewoon een nacht geslapen zonder rug pijn. (nog niet aan vannacht denken want dan slapen we weer op de houten plank met een dun laagje matras er boven). Lekker rusig opgestart en heerlijk genoten van het zonnetje. Daarna even naar de supermarkt voor de lunche van vanmiddag en gewacht op de taxi in de zon. En dat was het dan mijn laatste weekend in het centrum van Kaapstad. Afscheid genomen van onze vriend in Ashanti. Terug op het internaat al vast spullen in mijn koffer gestopt. Van de week hoef ik niet veel meer te doen want bijna alles zit er al in. Nu nog hopen dat alles past en dan is het zo ver maar is nog een week met afscheid nemen. Daarna hebben we alle lessen voor van de week gemaakt zodat we van de week ’s avonds niks meer hoeven te doen aan de lessen en gewoon kunnen opruimen en afscheid kunnen nemen van iedereen hier. En nu mentaal voorbereiden op de laatste week hier in Zuid-Afrika. Een week van veel afscheid nemen met dubbele gevoelens. Het gevoel van naar huis willen maar de mensen hier niet achter willen laten. Het is lastig en denk dat de klap ook pas komt als ik naar huis ga. Maar ben blij dat ik straks weer gewoon op de fiets kan stappen en naar de supermarkt kan gaan, gewoon over straat kan lopen zonder dat ik met iemand anders over straat moet. Gevarieerd eten en gewoon een warme douche als je wilt douche. Hoewel ik mij daar al behoorlijk bij neer gelegd heb, mis ik het wel. Mijn energie is op. Maar nog een week en daarna ga ik genieten van mijn vakantie en mijn diploma!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 10846

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: