Dag 65 Safari dag 1 15/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 65 Safari dag 1 15/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 65 Safari dag 1 15/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen zijn we om 11:45 uur in de auto gestapt en zijn we naar Buffelsfontein gereden. Hier hadden we gereserveerd voor een nachtje en een safari. Rond kwart over 1 kwamen we aan, konden we inchecken. Wat hadden we een leuk huisje. Met een mooi uitzicht. Om 14:00 uur was de eerst safari rit. Al veel dieren gezien vandaag. Zebra’s, springbok, neushoorn’s, tita, leeuwen, struisvogels en een een of ander beest met horens waar ik de naam van vergeten ben. Wat was het koud op die auto maar echt onwijs gaaf! Ben heel erg benieuwd naar morgen of we dan de giraffe en de buffel nog gaan zien. Want dan hebben we vier van de vijf dieren van de big 5 gezien. De vijfde zullen we hier ook nooit zien want ze hebben hier helaas de olifant niet. Vanavond heerlijk gegeten. Lekkere pasta, jummie! Daarna heerlijk genoten van een lekker bad. En dan duik ik nu toch maar mijn bed in want ben toch wel moe geworden van deze leuke dag! Het weer was, koud. Trui, vest en nog een dikke jas van hier aan en toch had ik het nog een beetje koud. (lijkt net Nederland, haha).