Dag 58 Maandag 8/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 58 Maandag 8/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 58 Maandag 8/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wat begon de ochtend lekker op St. Thomas. “Ooh, jullie kwamen vandaag. Ja. Maar ik kan geen les geven want er zijn examens.” Dat was niet de afspraak. De docent van die school zou deze week lesgeven maar hij probeerde er onderuit te komen. Dit is natuurlijk niet gelukt. Uit eindelijk heeft hij les kunnen geven met onze hulp. Het was een goede les maar de indeling was niet helemaal oké. Pfff… Ik ben nu als de dood voor al die stomme randjes daar. Dus elke keer de benen extra hoog op tillen heel voorzichtig naar beneden lopen want we willen niet nog een keer in het ziekenhuis belanden. En wat was het heerlijk weer vandaag. Eindelijk weer in de korte broek en een t-shirt kunnen les geven. Genieten dat! Vandaag kregen we ook te horen dat we morgen een dagje vrij zijn dus gelijk maar even plannen gemaakt voor morgen. Op naar de tuinen in Kirstenbosch. Om 2 uur waren we klaar met de lessen en konden we weer terug naar het WCSS. Waar ik nog even heerlijk heb genoten van de namiddag in de zon. Alle zonnestralen die ik nu kan vinden pak ik nog even lekker mee. En wat was ik blij dat ik vandaag weer gewoon lekker les kon geven in plaats van rust te houden. Dat rust houden is echt niet voor mij weggelegd. Helaas was vandaag al weer de ena laatste dag bij St. Thomas. Volgende week hebben we een lang weekend en die week daarna is al weer de laatste week. Times fly when you’re having fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10951

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: