Dag 48 Bijna weekend 29/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 48 Bijna weekend 29/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 48 Bijna weekend 29/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen werden we een half uur eerder opgehaald. Om 7:15 stond Errol al weer klaar om ons weg te brengen. Eerst nog even afscheid genomen van Jasmijn want die vliegt vanavond weer terug naar Nederland. En toen snel in de bus gestapt. Maar brrrrr,,, wat was het koud vandaag. Stond les te geven met een trui en een vest aan. De wind was erg koud. Je kunt nu echt steeds meer merken dat het winter word hier. Maar zodra de zon er dan weer bij komt is het juist heerlijk. Het wilde vandaag dan ook niet warm worden. Toen we naar de hockeyclub gingen waren we bang dat het ging regenen omdat het er erg donker uit zag. Het heeft dan ook even wat gespetterd. En die kinderen maar zeggen coach ik heb het zo koud! Coach! Vanavond zijn we ook spontaan uiteten geweest met Engelsen die hier ook een project doen omdat we hun moesten ophalen uit Muizenberg. Ik vond het alleen zo zielig voor Errol dat die nu moest wachten. Maar het was erg gezellig! Daarna konden we door naar ons hostel.