Dag 47 Astra 28/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 47 Astra 28/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 47 Astra 28/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was de eerste dag dat we voor een hele dag les gingen geven aan leren van deze school (Astra, speciaal onderwijs). We wisten van te voren niet wat voor klassen we konden verwachten. Of er leerlingen in een rolstoel zitten of op krukken lopen en hoeveel leerlingen er in de klas zitten. Het was daarom best lastig om van te voren een les in elkaar te zetten. Uit eindelijk kwam het er nog op neer dat we moesten improviseren. Het waren niet hele grote groepen. Maar super leuk om les te geven aan deze kinderen ze zijn zo enthousaist. Helaas is het maar voor 4 keer. Want de laatste week hoeven we niet naar deze school omdat er dan al heel veel kinderen niet meer zijn omdat ze vakantie krijgen. Vandaag was het internationale hamburger dat dus hadden we een heerlijke hamburger als lunch. Weer is wat anders dan de broodjes geraspte kaas van de laatste tijd. Als ik straks weer thuis ben hoef ik voorlopig geen broodjes kaas en rijst meer, je word er bijna mee dood gegooid hier. Nee zo erg is het nou ook nog weer niet. Maar moet wel zeggen ben wel weer toe aan een hollandse pot. Vanmiddag niet mee geweest naar de training omdat we nog wat af moesten maken voor Respo van de road show.