Dag 25 Mary Harding/Astra 6/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 25 Mary Harding/Astra 6/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 25 Mary Harding/Astra 6/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Whoow het is al weer dag 25, de tijd vliegt best wel. Na gisterenavond even een hele erge dip gehad te hebben omdat alles tegelijk kwam en een slechte nacht gehad te hebben door een verschrikkelijke hoest vanmorgen toch om 6 uur een douche genomen en wonder boven wonder was het een goede warme douche. Om 9 uur zouden we met de auto die we gehuurd hadden omdat we niet zeker wisten of de bus al weer gemaakt zou zijn naar Mary Harding gaan. Maar uit eindelijk konden we weer met onze oude vertrouwde bus want deze is weer gemaakt. Gelukkig bus 1 van de 4 is weer heel. Op Mary Harding hadden we twee klassen. (8 leerlingen en 25 leerlingen) in een iets te kleine ruimte voor die 25 leerlingen. Bij deze school krijgen we altijd een heerlijke maaltijd. Dit keer waren het broodjes salami en ham met sla. Jummie wat kun je daar even van genieten in plaats van die broodjes kaas met veeél te veel kaas. Daarna door naar Astra daar hadden we de laatste les voor de circus show. Dus druk oefenen met de leerlingen. We moeten nog een goede opvullen gaan hebben om de show een uur lang te maken. Maar wat hebben de leerlingen er een plezier in. Mijn groepje van de hoelahoeps zien het al helemaal voorzich. Op het podium en dan laten zien wat ze kunnen voor de hele school. Het was een gepuzel van hoe we wilden opkomen maar we zijn er samen uitgekomen. En wat vliegt de tijd voorbij als je bezig bent. Vanmiddag weer “heerlijk” op het basketbalveld gestaan. Maar brrrr… wat was er een koud windje hoop dat ik volgende week mee kan naar de zwemtrainingen. Een warm zwembad bevalt me toch beter dan die kou op het basketbalveld. Vanvond een lekker kippetje gehad met rijst. En begonnen aan de hoestdrank en nu hopen dat het gaat werken want ben die hoest nu al wel weer zat.. Vandaag was de temperatuur rond de 19 graden maar het windje was best fris.