Dag 23 St. Thomas en verjaardag 4/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 23 St. Thomas en verjaardag 4/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 23 St. Thomas en verjaardag 4/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Om 06:00 uur ging vanmorgen mijn wekker, veel te vroeg op je verjaardag maar goed het is niet anders. Vanmorgen bij het ontbijt kreeg ik mijn cadeautje van de groep hier. Een erg mooi grijs vest. Daarna was het nog steeds afwachten of we vandaag naar St. Thomas konden. Uit eindelijk konden we nog een auto regelen en zijn we voor het eerst in deze vier weken naar St. Thomas geweest. Wat een onwijs leuke school is dat. Het is een nieuwe school in een mindere buurt maar wat een leuke kinderen zitten er op die school. Het mooiste cadeau was denk ik toch wel dat Hannah had geregeld dat de kinderen van de eerste les gingen zingen voor mijn verjaardag. Serieus kreeg bijna tranen in mijn ogen zo lief. Happy brithday Laura.. (allemaal kinderstemmetjes) Echt super lief. Toen we terug kwamen van St. Thomas hebben we in Blauwberg een taartje gegeten voor mijn verjaardag. Oeee wat een lekkere taart hadden ze daar. Het is niet goed dat we nu weten dat daar een taarten winkeltje zit. Hierdoor waren we pas om half zeven terug op het internaat, maar gelukkig hadden we gevraagd of ze eten voor ons achter wilden laten omdat we wisten dat we zes uur niet gingen halen. Ik heb vandaag niet het idee gehad dat ik jarig was. Het is zo raar om je verjaardag te vieren zonder je familie en niet thuis te zijn. Normaal was ik altijd thuis en vrij met mijn verjaardag. Maar het is wel weer zo deze verjaardag vergeet ik nooit meer. En opa en oma ik sluit me er bij aan op 4 mei ergens anders zijn dan thuis is niet de juiste plek. Volgend jaar hoop ik toch gewoon mijn verjaardag te vieren in Nederland samen met mijn lieve familie. Zelfs skypen lukte niet. Dat valt dan toch wel even zwaar. Ik heb een poging gedaan samen met Christiaan, Eric en Jacqueline maar helaas viel mijn internet weg en kon ik helemaal niet meer skypen. Ik hoop staks nog even te kunnen bellen met papa en mama maar het is ondertussen al kwart over negen en ik moet zeggen ben best wel kapot van vandaag. Het was raar weer. Vanmorgen toen wij weg gingen scheen de zon niet en was het 16 graden, hoe verder we het binnenland ik kwamen hoe warmer het werd. Vandaag temperaturen gehad van 22 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 10949

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: