Dag 11 Morgenson en Astra - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 11 Morgenson en Astra - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 11 Morgenson en Astra

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zo even weer lekker bijgeslapen nadat ik een nacht erg slecht had geslapen. Maar toch ging voor mijn gevoel de wekker weer veel te vroeg. Vandaag was het voetbal toernooi bij Morgenson, ze hadden 8 teams die moesten spelen vandaag en die moesten wij fluiten. Het was erg leuk. Alle kinderen waren erg enthousiast en hadden veel plezier met muziek op de achtergrond kon de wedstrijd worden gestart met de handen schudden van de tegenspelers en de scheidsrechter. De wedstrijdjes werden gespeeld naast de school op een gras/zand stuk waar ze twee doeltjes hadden neer gezet. Helaas konden we niet tot het eind blijven want we werden om 11:00 uur weer opgehaald door onze chauffeur. Deze oude man is echt een aardige man. Terug op het internaat snel onze lunch opgegeten en de spullen voor de Road Show mee genomen en weer in de bus gestapt op weg naar de Astra school. We gaan met deze klas een circus voorstelling maken en die gaan ze 13 mei uitvoeren voor de hele school. We hebben onder andere; hoepels, diabolo's, een trampoline, springtouwen etc. De leerlingen vonden het erg leuk om vandaag van elk onderdeel iets te doen. Ze waren erg enthousiast en volgende week gaan we beginnen om de show in elkaar te zetten. Daarna hebben we nog 1 keer om te oefenen en dan moet het gebeuren. :) Terug op het internaat heb ik een hele zoektocht gedaan om de basketbal spelers te vinden maar heb ze nergens gevonden dus maar even lekker genoten van een vrije middag. En alle verslagen weer bij gewerkt. En een zoektocht gestart waar mijn internet het wel doet want die heeft het begeven op mijn kamer helaas. :(

• 22 April 2015 - 21:24

Klaas:

heerlijk om zo even te lezen wat je van dag tot dag beleefd.

gr klaas

• 23 April 2015 - 19:21

Zeewolde:

Je verslagen van de afgelopen dagen gelezen Je maakt ons jaloers zouden zo even terug willen, bekijken nu weer de foto.s Wat heb je al veel gezien he! En wat gaat de tijd snel bijna twee weken. Het is wel een hele ervaring Wel leuk dat je alles zo uitgebreid schrijft kunnen wij meegenieten Laura hartelijke groeten van OPa Oma Zeewolde

• 27 April 2015 - 22:06

Zeewolde:

Zonet hebbben wij van Papa Mama een hele serie foto,s ontvangen.Zijn er blij mee Geniet er van, gr,Opa Oma