Dag 10 Kamp Grade 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 10 Kamp Grade 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 10 Kamp Grade 12

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag zouden we rond 15:00 uur weer terug naar het internaat gaan dus tot die tijd moesten we ons nog vermaken op het kamp. Het was dat ik erg slecht had geslapen vannacht dus toch maar even langer in bed blijven liggen in de hoop dat ik nog een beetje slaap zou pakken. Anders had ik de schoenen aan getrokken en was ik mee gegaan een stukje wandelen in de mooie omgeving waar we zaten. Vandaag hadden de leerlingen nog twee sessies over doelen halen en bereiken. Één van die sessie heb ik bij gewoond en het is toch best interessant maar wel slaapverwekkend. Daarna maar weer even lekker van het weer genoten en van een heerlijke warme douche die ik na het ontbijt heb genomen. Om 15:00 uur zijn we dan ook weer terug gegaan naar het internaat en heb ik met angst in mijn ogen in de bus gezeten. De chauffeur reed zo vreselijk. Erg dicht op andere auto’s hard op de rem noem maar op. Ik was blij dat ik net uit de bus kon stappen en kon zeggen dat ik geen ongeluk had gehad. Want dat hebben we onderweg ook nog gezien. Ik moet zeggen het is erg leuk om een kamp van het Western Cape Sport School mee gemaakt te hebben met de examen klassen. Hierdoor leer je de leerlingen beter kennen en de docenten. Waar je normaal niks mee te maken hebt. Ik ben weer een ervaring rijker.. Terug op het internaat maar is even mijn eerste wasje gedraaid. Helaas is het niet zo’n goede wasmachine en hebben mijn handdoeken afgegeven en heb ik nu allemaal roze pluisjes op mijn kleding.  Dus de volgende keer mijn handdoeken maar even apart wassen van de rest. Het weer is overigs erg lekker! Rond de 25 graden steeds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 10956

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: