Dag 20 Waterfront 1 mei 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 20 Waterfront 1 mei 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 20 Waterfront 1 mei 2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en genoten van een heerlijke warme douche. Vannacht super slecht geslapen omdat er ik mag het eigenlijk niet zeggen… Dikke Amerikaan bij ons op de kamer lag die aan het snurken was als een zeeleeuw… Maar met een vrolijk gezicht zijn we de taxi ingestapt en zijn we naar Waterfront gereden om daar is een kijkje te nemen. Ik moet eerlijk zeggen ik vind toeristische dingen soms mooi. Maar dit is toch echt wel heel erg toerristisch. We hebben daar nog best een poosje rond gelopen en heb wonder boven wonder niks uitgegeven daar. Behalve aan het ritje in het reuzenrad wat over Kaapstad uitkeek. En aan een lekker lunch bij Vovo Telo. Vanavond hebben we heerlijk Vitnamees gegeten. Verder maar weer optijd naar bed gegaan want ik moet in het weekend toch echt wel bij slapen van de rest van de week.