Dag 21 Canal Walk 2 mei 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 21 Canal Walk 2 mei 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 21 Canal Walk 2 mei 2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Toen ik vanmorgen opstond was het weer niet echt mooi. Regen. Dus maar heel rustig aan gedaan met ontbijten, en ja hoor daar kwam het zonnetje wel. Vanmorgen moesten we eerst om 10:00 uur uitchecken omdat we moesten wisselen van kamer. Maar om 13:00 uur konden we pas weer inchecken dus de koffers achter een deur gezet waar je ze neer kunt zetten als je overdag nog weg wilt. Eerst zouden we naar Long Street gaan maar uiteindelijk zijn we toch naar de Mall geweest. Ik had gedacht dat ik hier nog niet eerder was geweest maar dit was de zelfde mall als in de eerste week. Echter heb ik hier wel even een trui en een blazer gekocht. Want het word toch steeds kouder.. Terug zijn we toch nog even uitgestapt bij Long Street maar ik had niet veel puf meer om wat naar beneden te lopen. En liep er toch niet helemaal met een veilig gevoel met mijn plastic tasjes. Vanavond zijn we samen met Sascha, zij werkt in het hostel waar wij sliepen uit eten geweest bij een klein gezellig restaurantje Rikkies. Hier hebben we met elkaar lekker tapas gegeten. Daarna heb ik even heerlijk gebeld met Christiaan. Toen we terug liepen naar het hostel kon ik het niet over mijn hart krijgen om een klein jongentje geen 5 rand in zijn hand te stopen. Ik moet zeggen dit was de eerste keer dat ik geld gegeven heb. Maar wat is het moeilijk om die kinderen zo op straat te zien lopen. Het liefst zou je ze mee nemen naar Nederland en daar een goede jeugd geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 10951

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: