Dag 19 Khayelitsha 30 april 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 19 Khayelitsha 30 april 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 19 Khayelitsha 30 april 2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen zijn we weer vertrokken naar Khayelitsha. Het weer was niet zo goed vanmorgen maar we hebben de les uiteindelijk toch buiten moeten opstarten op het tennisveld naast de school. Na een halfuur zijn we toch maar naar de hal binnen verhuisd omdat het steeds harder begon te regenen. Binnen rook het echter naar verflucht omdat ze bezig zijn om de hal op te knappen. Het was weer een leuke les met veel plezier, de kinderen hebben veel geleerd en veel laten zien. Nu word het tijd om de show echt in elkaar te gaan zetten. We hebben alleen volgende week nog om te oefenen. ’s Morgens had onze chauffeur een krant gekocht die ik de terug weg gelezen heb. Ik werd er niet heel erg vrolijk van. Met de berichten die er in stonden. Ik herhaal ze liever ook niet meer. Vanmiddag zouden we opgehaald worden om naar Kaapstad gebracht te worden, eerst zou dit begin van de middag zijn maar het werd als nog kwart over 3. En toen moesten we ook nog via via naar Kaapstad. We reden in een wijk waar ik echt gewoon stil van werd. Keek je aan de ene kant van de straat zag je de blikkenhuisjes keek je aan de andere kant zag je precies het zelfde. De rest van de weg heb ik heerlijk liggen slapen. Uit eindelijk waren we om een uur of half 5 bij het hostel en konden we gaan inchecken. Daarna nog even op bed gelegen en toen heerlijk weer pasta gegeten bij een goed restaurantje. Het weer werd vanmiddag steeds beter weer. Maar vanavond was het toch wel frisjes.