Dag 18 Mary Harding en Astra 29/4/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 18 Mary Harding en Astra 29/4/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 18 Mary Harding en Astra 29/4/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dan denk je er even vroeg uit te gaan om te douche maar helaas koud water en een raam die helemaal open staat die niet dicht wil. Brrrrr! Nee niet de meest lekkere opstart van de dag moet ik zeggen. En nee kan er nog steeds niet aan wennen. Vanmorgen zijn we om 8:30 naar Mary Harding gegaan, we zouden eerst buiten les geven maar het was niet heel goed weer. Het regende een beetje dus konden we binnen in een zaaltje les geven wat niet heel groot was. Hierdoor moesten wel een beetje inproviseren maar ook dat kunnen wij. We geven maar een uurtje les op deze school, maar vanaf volgende week willen we kijken of we twee uur les kunnen gaan geven. Het zijn leuke kinderen die we les geven en ben benieuwd naar volgende week omdat we nu niet echt bezig konden met sporten. Daarna kregen we weer een bordje met allemaal dingen er op voor geschoteld en die konden we lekker gaan op eten. Moet toegeven sommige dingen waren erg lekker. Om 12:00 uur werden we opgehaald om naar Astra gebracht te worden. Daar hebben we de tweede les van de road show gegeven. Wat is het leuk hoeveel plezier de kinderen hebben in het maken van een show. Ze mochten oefenen en het daarna laten zien voor de klas. Om 14:00 uur werden we weer opgehaald en terug gebracht naar het WCSS (werstrn cape sport school). Snel even mijn was in de wasmachine gegooid zodat ik die nog even kon uithangen voor ik weer naar de basketbal training ging. En wonder boven wonder was de trainer er vandaag wel. Alleen wel in spijkerbroek maar goed hij was er en hij heeft mijn tips opgevold van de eerste week. Het weer is vandaag wat minder. Vanmorgen begon de dag met regen en zo af en toe komt de zon achter de wolken tevoorschijn. Maar we mogen niet klagen want het is nog rond de 19 graden. Vandaag hadden we lekkere rijst met vlees er door heen.

• 29 April 2015 - 21:20

Klaas:

Heerlijk Laura om je verhaaltjes te lezen zo krijgen we een goed beeld wat jullie daar doen.

gr. Klaas