Dag 9 Kamp Grade 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 9 Kamp Grade 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 9 Kamp Grade 12

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag zouden we eerst les gaan geven op de St. Thomas school en Liebenberg maar doordat er te weinig vervoer was om alle leerlingen al bij het kamp te brengen konden wij weer geen les geven op deze scholen. Wat op zich erg jammer was omdat ik wel had willen zien wat voor kinderen er hier op zitten. Nu moeten we wachten tot 4 mei om daar te kunnen les geven. Uit eindelijk konden we dan in plaats van half 9 om 1 kwart over 10 naar het kamp gebracht worden. En dan sta je op een gegeven moment ergens op een vlakte omdat ze niet weten waar ze naar toe moeten. Uit eindelijk waren we er erg dicht bij. En omdat wij eigenlijk alleen de invullen zouden geven voor het avond programma hebben we de hele dag kunnen genieten van het mooie weer. Natuurlijk liep alles uit, zoals gewoonlijk hier. Uit eindelijk konden wij onze activiteiten geven. En wat hebben de leerlingen genoten. We hadden een soort van zes kamp gemaakt voor de leerlingen. Ze moesten door het spinnenweb, een parcours geblinddoekt afleggen, met 4 stoelen naar de overkant komen zonder de grond aan te raken, blind proeven, iets opschrijven wat ze allemaal bij zou blijven en een foto maken op je gekst. De leerlingen waren allemaal super enthousiast en gingen dan ook als gekken naar de spellen toe. Het was een geslaagde avond.