Dag 63 Surfen?!? 13/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 63 Surfen?!? 13/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 63 Surfen?!? 13/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goeiemorgen! Wat is het een lekker weertje, eerst maar is naar de supermarkt voor het ontbijt. Lekkere wandeling in het zonnetje. En zou het dan vandaag de dag zijn dat ik dan voor het eerst ga surfen? Vanmorgen eerst lekker met z’n drieën gemidget golft. En het blijkt maar weer in al die jaren ben ik er nog steeds niet beter in geworden. Daarna is even gekeken hoe de golven waren, die zagen er prima uit. Terug naar het hostel omkleden even nog een broodje eten en dan surfplank gaan halen en gaan met die plank. Waaauw! Wat was dat onwijs gaaf om te doen. Het is mij gelukt om tot op mijn knieën te komen, staan was nog net iets te veel van het goede. Maar echt super gaaf om het te doen. Ik sta er zeker voor open om dit nog een keer te doen. Het water was overigens helemaal niet koud wat veel mensen wel zeiden. Maar ik heb mij heerlijk vermaakt in het water. Helaas kwam ik wel een dode vis tegen en heb ik die ook van erg dicht bij gezien (gatshie!!!) Maar dat mocht de pret niet drukken. Vanavond hebben we met wat mensen bij het hostel gebraaid. Het was echter een visbraai dus was erg bang dat ik bijna niks zou eten. Maar ze hadden een snoek klaar gemaakt met uit, tomaat en weet ik het wat nog meer allemaal er op. En lekker dat het was! Dus mam, als ik nu thuis kom kunnen we een keer vis eten. =).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10854

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: