Dag 61 Donderdag 11/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 61 Donderdag 11/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 61 Donderdag 11/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

En dan is het ineens al dag 61! Ik weet niet zo goed waar de dagen blijven maar dat is een goed teken. De laatste 2,5 week zijn aangebroken. Vanmorgen begon mijn ochtend al goed. Not. Gisterenavond kwam ik al tot de conclusie dat mijn stroom uit mijn stopcontact er niet meer was ik had gehoopt dat dit vannacht wel weer terug zou komen dat er gewoon een storing was maar helaas was dit niet het geval. Gelukkig kwam ik vanmorgen gelijk Shakira tegen dat is de mevrouw die hier alles regelt (geloof ik). En heb ik het maar even tegen haar gezegd ze zou er voor zorgen dat er iemand naar ging kijken, maar helaas had ik vanmiddag nog steeds geen stroom. Bleek dat ze het vandaag niet kunnen maken. Moet zeggen als je geen stroom hebt moet je je zelf toch aardig behelpen. Dan pas merk je hoeveel je doet wat stroom nodig heeft. Vanavond heb ik dan ook maar mijn water gekookt ergens op de gang waar wel stroom was. Had ik toch nog mijn kopje thee. Maar vanmorgen weer heerlijk les kunnen geven aan de leerlingen van Astra. Wat zijn deze kinderen stuk voor stuk leuke kinderen. Zij zijn zo positief en vrolijk dat je zelf ook vrolijk word als je dat nog niet bent. We hadden maar les tot 12 uur. Omdat de leerlingen om half 1 al vrij zijn. Tussen de middag een heerlijk broodje worst gehad. Mmmm… wat was dat lekker. En vanavond hadden we voor de verandering is spaghetti. Wat kun je daar van genieten. Vanmiddag helaas al weer geen training kunnen geven, jammer maar volgende week beter! Het weer was vandaag wel lekker. 17 graden met zon. Dus de lange broek aan met een t-shirt en genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10859

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: