Dag 50 Nog 4 weken 31/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 50 Nog 4 weken 31/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 50 Nog 4 weken 31/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

En dan is het ineens al dag 50 en heb je nog precies 4 weken te gaan voor ik weer in het vliegtuig stap naar Nederland. Wat zijn deze weken snel voorbij gevolgen en dan heb ik nu ineens nog maar 4 weken te gaan van een periode waar ik zo naar uit had gekeken. Ergens merk ik toch wel dat ik al een klein beetje overal afscheid van aan het nemen ben. Van de kinderen die je straks achter laat hoopt dat het goed met ze komt omdat je weet waar ze vandaan komen en wat ze soms allemaal mee maken. Maar vandaag zeiden we nog tegen elkaar eerst liepen we hier en was het allemaal vreemd en nu lopen we hier en voelt het heel gewoon. Het zal dan straks in Nederland ook wel weer wennen zijn. En op de een of andere manier zal ik de rust die hier heerst missen. Maar nu ga ik eerst nog 4 weken heerlijk genieten van deze mooie periode die niemand mij meer af kan nemen. Hoe moeilijk het soms ook geweest is omdat ik mensen miste met wie ik graag dingen had willen delen wat ik hier mee maakte. Maar ik hoop dat ik ook met die mensen terug kan hier heen om ze te laten zien waar ik geweest ben. Gelukkig heb ik heel veel foto’s kunnen maken maar foto’s zeggen niet alles over hoe het in werkelijkheid is. Maar ik weet zeker dat de aankomende 4 weken voorbij vliegen. Het aftellen kan dan nu ook echt beginnen! nog 29 dagen en dan zit het er al weer op! Time flies when you’re having fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 10864

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: