Dag 45 Slecht weer 26/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 45 Slecht weer 26/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 45 Slecht weer 26/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Moeite om me bed uit te komen vanmorgen.. Het lijkt wel of het steeds lastiger word ’s morgens misschien komt het omdat het ook steeds wat later licht word. De lucht zag er vanmorgen veel belovend uit. De zon scheen tegen de wolken aan waardoor de lucht oranje was. Op naar Irista waar de wind lekker over het veld heen waaide. Wat was het windje koud. Pfff… en wat was de eerste groep lastig. Niet luisteren, ik word niet snel boos maar moest nu toch echt wel boos worden en te vaak mijn stem verheffen. Gelukkig ging de tweede les veel beter en leuker! Wat een plezier kunnen kinderen hebben van een tikspel drie is te veel. Maar wat werd het bij de derde les koud. Het begon te spetteren. Uit eindelijk begon het behoorlijk te miezeren waardoor we de les voortijdig beeindigd hadden de kinderen stonden namelijk in hun korte broek en t-shirt buiten. Op een gegeven moment stonden ze zelfs tegen mij aan om warm te worden. Terwijl ik het zelf ook super koud had. Gelukkig was de docent het met ons eens en hebben we de lessen voor de rest van de dag ook gestopt. En zijn we terug gebracht naar het WCSS door een docent van de school waar we les gaven. Daarna heb ik even fijn genoten van mijn vrije tijd en even lekker een stuk uit mijn boek gelezen. En warm geworden door de koppen thee die ik gedronken heb vanmiddag. Daarna was het tijd om naar het zwembad te gaan met de zwemmers. Wat ben ik blij dat je in Nederland goed geisoleerde zwembaden en warm water hebt. Brrrrrr…, koud koud koud. Stond gewoon met mijn vest aan training te geven. Kun je je dat bedenken in Nederland in een binnenbad? Vanavond hebben we even de lessen voor de rest van de week voorbereid zodat we daar ook weer mee klaar zijn. En hopen dat we morgen weer een wat warme dag hebben, al ga ik er niet van uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 10950

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: