Dag 38 Circus 19/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 38 Circus 19/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 38 Circus 19/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was een andere dag als normaal op dinsdag. Vandaag zijn we naar Mary Harding en naar Astra geweest om daar samen met de man die overgekomen is vanuit Nederland een circus directeur circus lessen te geven op de scholen. Dingen die ze nog niet geleerd hadden en dingen die ze al wel geleerd hadden. Het was een erg leuke dag vol nieuwe energie en vol plezier. Lachende gezichten van de kinderen en van ons. Ja, wat moet ik er over vertellen. Je hebt zelf wel een beeld bij een circus. Diabolo, jongleren, acrobatiek, zwaaien met linten en doeken. Meer dan dat kan ik er niet over zeggen. De dag vloog voorbij. Vanavond hebben we geoefend met leerlingen van het WCSS voor donderdag voor de special opening op het slotevenement. Wat heerlijk om met deze kinderen te mogen werken. Ze hebben er zo veel plezier in en willen een speterende show neer zetten voor alle 100 leerlingen die donderdag komen. Het was een lange dag maar vol met nieuwe energie! Ik kan er weer even tegen aan.