Dag 28 Relaxt dagje 9/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 28 Relaxt dagje 9/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 28 Relaxt dagje 9/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dit is het eerste weekend dat we niet naar een hostel zijn gegaan, en moet toe geven eigenlijk bevalt het me wel hier. Lekker rustig, kan er wel van genieten even bij komen van de hele week met nieuwe indrukken en genieten van het lekkere weer wat we nu hebben. Vandaag was Jasmijn jarig dus hebben we lekker haar verjaardag gevierd vanmiddag. Vanmorgen zouden we nog even naar de supermarkt omdat we drinken voor vanavond moesten hebben. Samen met Colien zijn we naar de supermarkt gegaan. En ja je gelooft het niet we zaten met 24 mensen in een taxi busje waar er normaal denk ik maar 12 in kunnen. Gelukkig was het maar een klein stukje. Colien wilde ons eigenlijk een pub laten zien maar die was dicht dus nam ze ons maar even mee naar een andere pub en daar moesten we wat drinken. Daarna samen met Colien door de supermarkt gelopen. “Als je wat ziet of zoekt dan moet je het pakken en vragen he!” Zo lief, ze heeft het beste met je voor. Maar hard schreeuwen kan ze wel. (hahaha) ’S middags hebben we lekker spelletjes gespeeld met z’n zessen en ’s avonds hebben we een traditonele (ik denk het tenminste) verjaardag mee gemaakt. Rond half zes waren we bij Vannessa. Daar moesten we ons lekker thuis voelen. En daar hebben we heerlijk gegeten. Eerst wat koude gerechtjes en daarna kwam er een pan op het vuur waar kip en groente in ging en dat heeft heerlijk staan pruttelen. En ik moet toegeven wat was dat heerlijk! Het was pittig maar zoo lekker! En wat heb ik genoten vanavond. Zo’n avond maak ik waarschijnlijk niet nog een keer mee. En ondanks dat ik zo’n hoofdpijn had en blij was dat ik om 12 uur mijn bed in kon duiken heb ik echt genoten van de avond en wil ik iedereen daar voor bedanken! Het weer was vandaag heerlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 10852

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: