Dag 7 Weekendje Muizenberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 7 Weekendje Muizenberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 7 Weekendje Muizenberg

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gisteren bij de hockeyclub hebben we een half uur zitten wachten voordat er kinderen kwamen. Al deze kinderen die hier komen komen uit een Town ship. Het geeft je zo veel energie om deze kinderen les te mogen geven. Al is het maar een half uur, ze hebben zo veel plezier en je ziet ze genieten. Een vrouw die dit allemaal regelt voor deze kinderen zei ook na een kwartier toen er nog geen kinderen waren ik kan ook niet de town ship in gaan want dan kom ik er niet levend meer uit. Het is echt een raar wereldje daar. Toen we klaar waren bij de hockey zijn we in de auto gestapt en naar Muizenberg gereden hier zouden we van het weekend door brengen in een hostel samen met twee jongens van de vorige groep. ’s Avonds zijn we lekker uit eten geweest met een prachtig uitzicht over zee. De volgende ochtend eerst lekker uitgeslapen en daarna maar is rustig naar een winkel gelopen voor ons ontbijt. Het was de bedoeling dat we vandaag zouden gaan surfen, maar het water was erg vies en er was een koud windje dus hebben we maar besloten dat we niet gingen surfen. Natuurlijk erg jammer want had best willen leren g8olfsurfen maar dat komt vast nog wel een keer. Dus ja wat ga je dan doen als je bij het strand bent?!? Handdoek neer leggen en zonnen maar. Dit liep echter wel een beetje verkeerd af want ik kon zo op de zeebodem gaan liggen en mij voordoen als kreeft. (oepsie!) ’s Avonds zijn we (alweer) uit eten geweest dit keer was Hannah ook mee. Hannah werkt voor Teachers for Afrika en woont hier in Kaapstad. Daarna heerlijk optijd naar bed want van dit warme weer word je toch best wel moe.