Dag 40 Slot event 21/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 40 Slot event 21/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 40 Slot event 21/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was de dag! Het slot evenement van de Road Shows. Om 8:00 uur waren ze in de zaal om nog het een en ander te bespreken en daarna konden we alles gaan klaar zetten en de zaal aankleden. Alles verliep lekker soepeltjes en we waren dan ook mooi optijd klaar met alles klaar maken. De scholen kwamen mooi naar elkaar binnen en zo was het makkelijk om alle shirts uit te delen aan de kinderen. Daarna werden de kinderen begeleid naar de plek waar ze konden gaan zitten op de tribune. En kregen ze wat drinken een banaan en een muffin. Daarna kon de special openingsact beginnen met de leerlingen van het WCSS en onderleiding van Anne de circus directeur. Toen dat geweest was konden de leerling in de groepjes die voortijd gemaakt waren naar het juiste onderdeel lopen. En kon er gestart worden met de “speeltuin cirucus”. Alle circus atributen waren uit gestalt in een mooi rondje en hadden een nummer gekregen waardoor er een goed overzicht te zien was. Wat hebben alle kinderen een plezier gegehad. Zelfs de leerlingen die ons liepen van het WCSS hebben een leuke dag gehad. Iedereen ging met een glimlach op zijn gezicht weer naar huis. En wat heb ik er van genoten zeg. Door dat al die kinderen zo veel plezier hadden werd ik er zelf ook vrolijk van. Soms is het zo fijn om met kinderen te werken. Want een uitdrukking op hun gezicht zegt al zo veel dingen. Het was een super mooie dag om mee te maken en te mogen organiseren voor de leerlingen. Vanavond zijn we als afsluiter van het hele road show project uit eten geweest in Stellenbosch. We hebben straks nog één show te gaan en die word waarschijnlijk gehouden in de laatste week dat we hier zijn. Hoe kun je het nog mooier afsluiten.