Dag 5 Shopping Mall - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 5 Shopping Mall - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 5 Shopping Mall

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was een dag dat we geen les hoefden te geven op een school maar we gingen inkomen doen voor de Road Show die we gaan doen met drie verschillende scholen. Het is de bedoeling dat we tijdens de Road Show een circus voorstelling gaan geven aan de scholen samen met de leerlingen. Dus op naar winkels om de spullen voor de show te kopen. We gingen naar een shopping Mall. Ik heb nog nooit zo iets groots gezien. Het is echt bizar dat zo’n grote Mall hier kan staan. Waar zoveel armoede is. Het is echt rijk en arm naast elkaar. De Mall had twee mega grote verdiepingen. Echt als ik er in mijn eentje zou lopen zou ik verdwalen zo groot is het. Echt onvoorstelbaar. Uit eindelijk hebben we spulen voor de show gevonden. Het winkelwagentje bezweek bijna door het gewicht van drie kleine trampolines. Dan koop je even drie trampolines te gelijk ik zie nog zo dat gezicht van die maan voor mij. Haha het was echt grappig! Dacht je tussen de middag even een klein broodje te kopen krijg je een bord vol brood met sla. Natuurlijk veel te veel voor mij maar goed. Uit eindelijk werden we rond 5 uur opgehaald en konden we terug naar het internaat. Onderweg moesten we nog allemaal mensen oppikken. En werd ik misselijk van het rijgedrag van onze chaffeur.  Eenmaal terug op het internaat konden we gelijk naar de eetzaal om te eten. Daar troffen we de twee andere jongens die het blok voor ons hier geweest zijn en waar we van het weekend mee naar Muizenberg gaan. Na het eten zijn we druk aan de slag geweest voor de dag er naar en voor de Road Show.

  • 19 April 2015 - 20:11

    Klaas:

    mooi dat je dit allemaal mag doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 10831

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: