Dag 72 Afscheid St. Thomas 22/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 72 Afscheid St. Thomas 22/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 72 Afscheid St. Thomas 22/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag is de dag om afscheid te nemen bij school nummer twee. Toen we aankwamen bij de school kregen we te horen dat we vandaag les moesten geven aan alle klassen van grade 3. (a,b,c,d,e) Eigenlijk vond ik dit wel jammer want hierdoor hebben we niet echt afscheid kunnen nemen van de klassen die we elke keer les gegeven hebben. Hoewel het super leuk was om deze leerlingen les te geven. Erg veel plezier gehad vandaag. Maar een raar gevoel van afscheid nemen. We hebben de directeur en Kyle een hand gegeven en bedankt gezegd en zijn weg gegaan. Het voelt als of ik iets vergeten ben zeg maar. Als of je weg gaat en de helft laat liggen. Maar aan het afscheid mag het niet liggen. Ik heb een mooie tijd gehad op deze school in de keren dat we hier les gegeven hebben. Het was lekker weer want heb nog lekker in mijn t-shirt en mijn broek op gekruld staan les geven. Maar toen we terug reden trok de lucht dicht. Maar op het moment dat ik dit schrijf is de lucht weer blauw en schijnt de zon maar het is niet erg warm, want zit hier binnen met mijn trainingsbroek en mijn vest. Volgens mijn telefoon is het dan ook 15 graden. (sorry mensen in Nederland hier schijnt de zon en bij jullie regent het). Ik zal zondag het mooie weer mee nemen in een koffer. Ben benieuwd naar het afscheid van morgen op Irista. We hoeven in ieder geval geen les te geven. En nu ga ik is even kijken of mijn was al droog is die hangt te drogen in het washok. Tot morgen!

  • 22 Juni 2015 - 19:25

    Gert:

    Laura geniet van de laatste dagen daar en tot volgende week.

    Groeten van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 10796

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: