Dag 69 Vrijdag 19/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 69 Vrijdag 19/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 69 Vrijdag 19/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen stond ik op met het bericht dat we vanmiddag niet naar de hockeyclub hoefden. Dat hield dus in dat we alleen vanmorgen maar les hoefden te geven aan de leerlingen van Morgenson. En dat we dus om half 1 al kaar waren voor vandaag. Het was koud vanmorgen, maar gelukkig scheen de zon en die maakte het al weer warmer en kon de trui uit. (jippie.) De vier lessen van vanmorgen vlogen voorbij. Voor ik het wist was het al weer half 1. Vanmorgen hebben we afscheid moeten nemen van drie klassen, volgende week hebben we grade 6 nog voor een teambuilding les. Het blijft een raar gevoel net als gisteren, maar gisteren had ik er meer moeite mee. Hup terug naar het internaat voor de lunch. Daarna de laatste dingen in mijn koffer gestopt voor mijn laatste weekend Kaapstad. En weer in de auto en door onze trouwe chauffeur Errol naar ons hostel gebracht waar wij elke keer sliepen als we in het centrum waren. Errol was erg vrolijk heb genoten van de rit! (bedankt Errol). Ingecheckt en op naar de supermarkt. Op weg naar de supermarkt ben ik zo ontzettend geschrokken. Wij liepen met z’n drieën over de stoep op weg naar de supermarkt. Op de stoep zat een zwerver op een betonnen randje. Toen ik er langs liep stak hij ineens zijn handen naar voren en maakte een heel raar geluid. Maar ik had mijn tas om mijn schouder dus greep gelijk aan mijn tas. Die man moest zo hard lachen maar ik had de schrik behoorlijk hoog zitten. De terug weg heb ik deze beste man ook met een boog ontweken. En ’s avonds op weg naar het eten heb ik hem ook maar even weer ontweken. Echt zo erg ben ik serieus nog nooit geschrokken. Het was gelukkig ook de eerste keer in al die weken dat dit mij is overkomen. Vanavond heerlijk Vietnamees gegeten. En voor het eerst in mijn leven sushi! (ik heb zo veel nieuwe dingen gegeten hier..) En dat was de vrijdag al weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 10826

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: