Dag 64 Zondag 14/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 64 Zondag 14/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 64 Zondag 14/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag een rustig dagje! Lekker naar de supermarkt gelopen over het strand. Soms toch wel jammer dat ik niet dichter bij het strand woon want dan zou ik dit echt veel vaker doen. (opa en oma ik ben besmet met jullie strandwandelvirus!). Toen heerlijk ontbeten in het zonnetje. Daarna terug naar het strand om nog even foto’s te maken, want wat was het lekker daar! Helaas was het daarna al weer tijd om op de taxi te wachten die ons naar Kaapstad zou brengen omdat we de auto die we gehuurd hebben tot dinsdag op te halen. Wat hebben we een leuke auto. Niet te groot en niet te klein. Zo met de auto terug naar het WCSS en daar de rest van de zondag uitgezeten. Helaas hadden we vanaf 20:00 uur geen stroom en kon ik niet skype. Verder heb ik vandaag zeer weinig beleeft dus kan ik je ook niet heel veel meer vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 10806

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: