Dag 62 Vrijdag… 12/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 62 Vrijdag… 12/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 62 Vrijdag… 12/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen was het even een haast ochtend, om half 7 mijn bed uit maar ik kwam er niet uit oepsie! Toen snel gegeten en toen snel terug om spullen te halen en naar buiten te gaan om te wachten op het vervoer. Dit zou namelijk om 7:45 zijn maar werd dus 8 uur en nog iets later zelfs. Wat was het weer mistig vanmorgen. Komen we aan op Morgenson blijkt dat we geen les hoeven te geven omdat ze examens hebben. Oké dan gaan we wel weer terug. Net daarvoor hadden we nog gezegd dat deze school altijd door gaat. Niet meer zeggen dus. Gelukkig heb ik weer stroom. En dan ik de boel weer opladen en weer theewater zetten. Toch lekker een kopje thee. Nu is het wachten tot 2 uur om naar de hockeyclub te gaan en daarna voor 2 dagen naar Muizenberg waar we het eerste weekend ook zijn geweest. Bij de hockeyclub aangekomen waren er veel kleine kinderen dus daar heb ik mij het uur maar over ontfermd. Maar jeejte, het ene kind na het andere kind was aan het huilen. Ik kon niks met ze. Dus maar een beetje heen en weer gerent over het veld en hoofd schouders knie en teen in het Engels gezonden en gedaan met ze. En toen waren ze uitgeteld. En vanavond hebben we heerlijk gegeten bij Tiger’s milk in Muizeberg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 10815

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: