Dag 60 Mary Harding 10/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 60 Mary Harding 10/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 60 Mary Harding 10/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen weer heerlijk wat langer in bed kunnen blijven liggen en dat had ik wel nodig ook! Heb erg slecht geslapen vannacht. Het bed begint mijn behoorlijk op te breken. Voor de duidelijkheid ik heb een matras maar daar is het ondertussen ook mee gezegd. Maar goed genoeg over mijn matras want vandaag hadden we weer twee lessen op Mary Harding. De lessen vlogen voorbij. Maar wat is het lastig om met die kinderen voor de road show te oefenen. Deze kinderen hebben een spanningsboog van 0,0 maar wel super leuk. Vanmiddag zou ik dan eindelijk na een week weer mee gaan naar het zwembad maar toen ik om 3 uur stond te wachten kwamen er maar geen zwemmers om 20 over 3 besloot ik dan ook maar om weer terug te gaan naar mijn kamer en de lessen voor morgen te maken. Zie ik vanavond bij het eten een zwemmer zeg ik ik maar wachten en wachten waar waren jullie ja we vertrokken al om half 3. Fijn als dat ook doorgegeven word. Morgen maar een nieuwe poging. Vanavond lekker gegeten, rijst, kip, broccoli en een saus en een soepje. Vanavond ga ik vroeg mijn bed in want val nu al bijna in slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 10807

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: