Dag 57 Zondag 7/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 57 Zondag 7/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 57 Zondag 7/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

En ja hoor ook vandaag was ik weer vroeg wakker, dit keer kwam het niet door gasten die door de gangen heen aan het rennen waren. Mijn slaap was gewoon op. Net zo als dat ik gisteren niet in slaap kwam. Rond half 10 maar mijn bed uit gegaan gegeten en even onder de douche gestapt. Gelukkig was de douche de meeste tijd warm en werd hij aan het einde pas heet. Ik moet zeggen heb hier wel snel leren douche, tijd ga ik er maar weer van genieten dat je de douche zelf kan instellen op de temperatuur die je wilt hebben. Ik heb de boel hier maar is aangeveegd want dat mocht ook weer tijd worden en daarna ben ik weer heerlijk naar buiten gegaan met mijn boek flesjes water en wat te eten en heb ik mijn dag heerlijk buiten doorgebracht. Toen ik net binnen kwam kwam ik tot de conclusie dat ik toch wel een beetje erg verkleurd was. En ik nu toch wel aardig op duopenottie begin te lijken omdat ik alleen in een korte broek en een hemdje buiten heb gezeten. Want de bikini doe ik hier niet aan. Het was een heerlijke dag van 18/19 graden met vol op zon en bijna geen wind. Zomenteen ga ik is kijken wat het avond dit keer is en ga ik genieten van een rustig avondje. En mij klaar maken voor weer een heerlijke week lesgeven! Nog maar 3 weken te gaan, langzamerhand moet ik dan toch echt afscheid gaan nemen van iedereen hier want voor je het weet is het zover. (niet dat het erg is om terug te gaan naar huis).

  • 07 Juni 2015 - 22:26

    Klaas:

    geniet nog maar even met volle teugen want voor je het weet ben je terug in nl.

  • 07 Juni 2015 - 22:33

    Opa En Oma Hardenberg:

    Lieve Laura, Ik heb alles weer gelezen, was helemaal achter, maar wt wil je ook na een week
    van nare dingen.EErst Zaterdag avond met Gert naar de polder naartante Tinie, en Zondag morgen
    om 7uur 15 eentelefoontje Tinie is overleden.
    Maandag morgen eerst naar het reisbureau de reis annuleren.watvoor ons een hele teleurstelling was.
    Dinsdag zijn we naar Bant geweest, en Vrijdag was de begrafenis,Gert heeft voor mij gereden, we waren
    met 3 autos.De Zaterdag en ook vandaag moesten wenog bijkomen.Gaat het weer goed met je voet?
    Laten we hopen dat de laatste weken nog mooi verlopen.
    Laura een dikke knuffel van ons, Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 10820

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: