Dag 56 Weekend 6/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 56 Weekend 6/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 56 Weekend 6/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dan denk je lekker te kunnen uitslapen omdat je weekend heb, is dit helaas niet het geval. Er waren gasten en die waren al om 5 uur aan het rond rennen door de gangen en aan het schreeuwen. Lang leve vroeg wakker zijn. Gelukkig kon ik mijn eigen rust bewaren en blijven liggen en een beetje indommelen tot half 10 en toen ben ik ook maar is een keer gaan ontbijten met het bruine brood wat ik gisterenavond bij het benzinestation gehaald heb. Toch wel even lekker ander brood maar verlang ondertussen ook wel gewoon naar het Nederlandse bruine brood. Daarna Mitchell maar even geholpen met het wegen van zijn koffer want hij is vanavond op het vliegtuig naar Nederland gestapt. Raar gevoel dat ik daar over 3 weken ook mag staan en in het vliegtuig naar huis mag en kan stappen. Vandaag was het lekker weer, heerlijk in de korte broek en een hemdje buiten gezeten en lekker een boek gelezen. We hadden echter geen zin in de lunch want dat zou toch weer iets van rijst zijn hebben we besloten dat we naar het centrum gingen en dan even wat gingen eten bij de mc donalds. Wat smaakte die wrap lekker  Daarna zijn we terug gelopen en zijn we weer heerlijk buiten gaan zitten wachten tot we naar het avond eten konden. Het was vandaag internationale donut dag dus iedereen mocht donuts maken in de keuken. Wat was het een geweldig gezicht. Was het wachten tot 7 uur en werd Mitchell opgehaald en naar het vliegveld gebracht ik ben met hem mee gegaan en heb bij het vliegveld afscheid genomen. En toen kwam ik echt tot de conclusie dat ik de aankomende 3 weken nog met 200% moet gaan genieten, want dit maak je zo niet nog een keer mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 10800

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: