Dag 55 Morgenson 5/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 55 Morgenson 5/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 55 Morgenson 5/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag eindelijk weer iets kunnen doen. Hé wat was het fijn om er weer uit te zijn om bezig te zijn met de kinderen. Het was ook een prima dag om weer mee te starten. Het weer was gelukkig ook weer een stukje beter als van de week want dit keer scheen de zon en heb ik heerlijk in mijn shirt kunnen lopen. Het is zo fijn om weer te kunnen zien dat die kinderen zo genieten. Ook al zijn de spellen zo makkelijk voor ons hun genieten met 200%. Een paar weken terug heb ik met de kinderen kat en muis gespeeld en dat spel is blijven hangen elke week vragen ze er weer na. Dus denk dat we de laatste les maar weer kat en muis gaan spelen. Vanmiddag nog even wat kunnen genieten van het zonnetje maar dit zat al snel achter de wolken en toen werd het fris. Dit weekend gaan we nog maar even lekker rustig aan doen en hier op het WCSS wat dingen doen. Vanavond was voor het eerst dat ik dacht van dit avond eten hoef ik echt niet te eten. Het was een broodje met gehakt. Ik hoefde alleen het broodje nog maar beet te pakken en het vet droop al bijna van mijn handen, dus dat broodje heb ik heel lief weg gegeven. En zijn Mitchell en ik naar het tankstation gelopen om daar even wat eten te halen en nog wat drinken. Vanavond stappen we weer met een lekkere warme kruik in bed want 's nachts is het toch wel koud. Het was vandaag rond de 18 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 10814

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: