Dag 52, 53 en 54 Rust houden 2-4/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 52, 53 en 54 Rust houden 2-4/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 52, 53 en 54 Rust houden 2-4/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Rust houden. En dan zeggen ze dan tegen iemand die moeilijk stil kan zitten. Nu kan ik je vertellen ik heb mij goed aan het voorschrift van de arts gehouden en ben dan ook drie dagen op het WCSS gebleven en heb rust gehouden. Dinsdag was voornamelijk alleen maar zitten en liggen op bed, woensdagochtend was vooral liggen op bed en ’s middags hebben we met de groep het kwaliteiten spel gedaan. Dus dat was even een goede afleiding. En wat regende het die middag. Dinsdag heb ik trouwens ook niks gemist want het heeft de hele dag geregend. (heb ik dan de goede dagen uitgekozen?) Euhm.. nee want ik verveel me stierlijk. En ja hoe wil je je haar gaan wassen als je de boel nog in het verband hebt zitten. Nou gewoon hoofd onder de douche kop en de rest er naast. Werkte prima, maar was het niet van plan om het nog een keer te doen. Gisteren mocht dan ook eigenlijk het verband er af. Het verband irriteerde nog al dus was er erg blij mee. En ben maar weer gaan slapen met me been omhoog. Vandaag (donderdag) ben ik bij de fysio langs geweest om te vragen of ze het voor mij konden intapen. En gelukkig wilde ze dat wel even doen. Wat was ik blij. Het geeft mij net even dat beetje steun wat ik nodig heb op dit moment. Vanavond heb ik dan ook weer even heerlijk onder de douche gestaan en ben nu langzaam aan het tape aan het droog maken voor dat mijn hele bed nat is door het tape. Ik heb besloten dat ik morgen ochtend weer mee ga naar de lessen en dat ik ’s middags thuis blij. Dus helaas zit de hockeyclub er niet in voor mij, maar ben blij dat ik er weer uit kan. Van het weekend nog even goed rusten en dan moet het goed komen lijkt mij. En dan de aankomende 3 weken gewoon goed oppassen met wat ik doe. Vandaag was het lekker weer. Het waaide wel wat maar uit de wind in het zonnetje was het prima te doen! hopelijk hebben we de komende 3 weken nog meer van deze dagen. En vanaf morgen ga ik 200% genieten van alles. Want nu gaat de tijd snel. En jaa wonder boven wonder heb ik vandaag mijn vis opgegeten. Dus pap en mam vanaf nu af aan kan ik gewoon de vis mee eten als ik bij jullie ben. (haha) Vanmiddag had ik de deur van mijn kamer open staan en het raam om het een even door te laten tochten. Komen er meiden langs om te vragen hoe het gaat. En komt er 1 langs zegt ze als je weg gaat wil je dan wel wat aan mij geven als herrindering, want ga je missen. Op zo’n moment heb je echt door dat je wat voor ze betekend en hebben we dan ook even heerlijk zitten kletsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 10805

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: