Dag 51 Ziekenhuis bezoekje 1/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 51 Ziekenhuis bezoekje 1/6/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 51 Ziekenhuis bezoekje 1/6/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen gelukkig net op tijd wakker geworden aangezien de wekker niet was afgegaan. 5 minuten voor 7 keek ik op de klok om te kijken of mijn wekker al bijna af moest gaan, schrok me rot. Goed begin van de dag. Daarna op naar Malmsbury, het was koud vandaag erg koud. Ik maakte vandaag nog de opmerking waar zijn mijn handschoenen. (10 graden). Helaas heeft de les bij St. Thomas niet lang geduurd. Het was veel te koud voor de kinderen om buiten te gymmen en de zaal was bezet omdat daar examens geschreven werden. Echter begon mijn dag gelijk al minder bij St. Thomas. Ik zou even een trapje op lopen om nog wat stenen te pakken om het volleybal net vast te zetten. Echter ben ik nooit boven gekomen want gelijk beneden aan het trapje ging het al mis. Er zat nog een klein randje met stenen voor dat het begon en ik dacht elke keer ik moet niet op dat randje stappen want er beland nog iemand daardoor in het ziekenhuis. Misschien had ik dat nooit moeten denken. Maar het ging dus mis bij mij. Ik mijn enkel klapte naar binnen. Wat ik precies voelde op dat moment weet ik niet eens meer, heel veel pijn dat was het. Gelijk gekoeld maar het werd heel raar dik aan de binnenkant van mijn voet. Hannah vertrouwde het toch niet helemaal en toch maar naar het ziekenhuis voor zekerheid. Maar wat gaat het anders in een buitenlands ziekenhuis. Ze moeten 100 keer meer van je weten als in Nederland. Je moet tig papieren invullen. En ik moest voor dat ze een foto gingen maken eerst betalen. Gelukkig is er niks gescheurd. Wat was ik daar blij om was echt bang mijn laatste vier weken verpest waren hierdoor. Nu moet ik alleen twee dagen rust houden. Dus dat word dinsdag en woensdag niet mee lesgeven wat ik erg jammer vind maar laat ik me maar even aan de doktersvoorschriften houden. En dan vanaf donderdag moet ik er weer voorzichtig op gaan lopen. Ik had me deze dag vanmorgen toch anders voorgesteld! Maar ja het is niet zo. Dan ga ik deze aankomende twee dagen maar benutten met foto’s uitzoeken. Verder is het weer toch niet zo goed dus om binnen te zitten morgen is niet zo’n ramp.

  • 01 Juni 2015 - 19:54

    Marja:

    Beterschap! Geniet dan maar van het foto's uitzoeken. Heb je dat maar weer gedaan.

  • 01 Juni 2015 - 22:56

    Klaas:

    snel weer beter worden en genieten papa.

  • 02 Juni 2015 - 21:39

    Opa En Oma Zeewolde:

    Zo Laura onze vakantie zit er al weer op. Wij hebben je dagverslagen net gelezen. Leuk hoor. Alles is prima verlopen en wij hebben fijne dagen gehad. Het weer liet ons vooral in de laatste dagen in de steek. Dat was jammer dus het bruine kleurtje is er deze keer niet bij.Wij hebben wel veel gezien en gelopen.Bedankt voor je leuke kaart, die wij bij thuiskomst vondenGaat het al wat beter met je been ? Je gaat mama toch niet achter na! Doe rustig aan , hoor je het mij zeggen!Wij zijn in Afrika geweest dus een klein beetje begrijpen wij wat je bedoeld.Nog maar een paar weekjes en het zit er al weer op.Die gaan o zo snelJe hebt in ieder geval weer nieuwe dingen om naar uit te kijken.lieve schat ik ga stoppen nog even mama bellen en vroeg naar bed .De hele week tot half een naar dansen in een disco kijken gaat nu opbreken Ook moeten er de kilo.s weer af. Laura geniet nog en tot horens Groetjes ook van OPa .

  • 02 Juni 2015 - 21:39

    Opa En Oma Zeewolde:

    Zo Laura onze vakantie zit er al weer op. Wij hebben je dagverslagen net gelezen. Leuk hoor. Alles is prima verlopen en wij hebben fijne dagen gehad. Het weer liet ons vooral in de laatste dagen in de steek. Dat was jammer dus het bruine kleurtje is er deze keer niet bij.Wij hebben wel veel gezien en gelopen.Bedankt voor je leuke kaart, die wij bij thuiskomst vondenGaat het al wat beter met je been ? Je gaat mama toch niet achter na! Doe rustig aan , hoor je het mij zeggen!Wij zijn in Afrika geweest dus een klein beetje begrijpen wij wat je bedoeld.Nog maar een paar weekjes en het zit er al weer op.Die gaan o zo snelJe hebt in ieder geval weer nieuwe dingen om naar uit te kijken.lieve schat ik ga stoppen nog even mama bellen en vroeg naar bed .De hele week tot half een naar dansen in een disco kijken gaat nu opbreken Ook moeten er de kilo.s weer af. Laura geniet nog en tot horens Groetjes ook van OPa .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 10813

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: