Dag 43 Zondag 24/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 43 Zondag 24/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 43 Zondag 24/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We wilden niet gelijk naar het uitchecken terug naar het WCSS. Dus hebben we besloten om naar het aquarium te gaan. Ik had gedacht dat het een veel groter aquarium was, maar helaas waren we er binnen een uur al door heen. Maar mooi om die vissen even te zien. En even een paar souvenirs mee genomen. Daarna zijn we naar de foot market gegaan en hebben we daar even lekker wat gegeten. Toch best appart om daar door heen te lopen. Toen hebben we maar besloten om terug naar het hostel te gaan onze koffers te halen en terug naar het WCSS. Gelukkig klaarde het wat op en heb ik nog even lekker van het zonnetje genoten buiten. En alle foto’s van dit weekend op de laptop gezet. En helaas foto’s moeten verwijderen van de camera omdat deze vol is. Oepsie! Iets meer foto’s gemaakt als dat ik had gedacht. Maar dat is helemaal niet erg. Want dan kunnen we straks thuis een fotokijk marathon houden. Hahahaa! Dus iedereen thuis opgepast! En bereid je voor want met 10 minuten foto’s kijken ben je er nog niet! =) Nog 5 weken te gaan en dan stap ik al weer in het vliegtuig terug naar Nederland. Ik kan niet anders zeggen dan deze 6 weken vlogen voorbij. Soms een dipje maar dan is het fijn dat je contact kan hebben met Nederland en je verhaal kan doen. De laatste 5 weken hebben we al heerlijk ingevult. We hebben geen dag dat we niks te doen hebben.