Dag 39 Road show Khayalitsha 20/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 39 Road show Khayalitsha 20/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 39 Road show Khayalitsha 20/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

6:00 uur bliebbliebblieb de wekken owja ik wilde douchen vanmorgen, hup bed uit snel snel snel want ik wil wel een warme douche. Sta je eenmaal onder de douche valt de stroom uit sta je dan in het donker onder een douche waar het spek glad is. Ik vond het dood eng. Maar gelukkig ging de lamp naar een minuut weer aan. En kon ik met een gerust hard verder douchen. Daarna toch maar weer even mijn bed ingedoken want om 7:00 uur was het ontbijt en om 9:00 uur zouden we pas weg gaan dus nog tijd zat na het ontbijt om alles klaar te maken. Vandaag op naar Khayalitsha voor de tweede road show. Eerst nog even lekker buiten kunnen oefenen met de kinderen daarna naar binnen om de dans te oefenen. En daarna de generale repetitie. En toen was het moment de show voor twee klassen. Maar wat was het weer super! Veel lachende gezichten. Een clown die werd lastig gevallen. Hoelahoep grils, acro mannen, diabolo groep noem maar op. Allemaal deden ze super goed hun best en hadden enorm veel plezier! Terug op bij het WCSS snel mijn spullen gepakt en naar de bus gelopen voor weer een zwemtraining. Toen het was afgelopen hebben we helaas 2 uur op de bus moeten wachten in de kou. Want 's avonds koelt het toch wel erg snel af. Uiteindelijk is de trainster terug gekomen met haar man en zei ze dat we niet langer op de bus moesten wachten maar dat hun ons terug zouden brengen. Met 9 man in een oude polo. Ja hoe krijg je het voor elkaar. Ik ben weer een ervaring rijker! hahaha. Hier kan het allemaal. Ik zeg slaap lekker voor vandaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10801

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: