Dag 37 Malmsbury 18/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 37 Malmsbury 18/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 37 Malmsbury 18/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wat een dag wat een dag. Een andere chauffeur omdat Errol ons niet kon brengen vandaag, wist die chauffeur de weg niet ging die het aan ons vragen. Euhm ja wij weten het ook niet. Lang leve google maps en dan kom je nog op de verkeerde plek terecht. Het duurde even maar uit eindelijk toch op de plaats van bestemming gekomen. Vervolgens kregen we daar te horen dat de docent ziek was, ownee de moet zakte ons bijna in de schoenen. Maar er was een andere docent die wel bij de lessen kon zijn. Aaah fijn, nu hopen dat die verantwoordelijk kon zijn als er wat gebeurde. Gelukkig was dit het geval. Na een improvisatie gedaan te hebben voor de spellen en locatie een paar mooie en leuke klassikale lessen neer gezet. En dan denk je alles gehad te hebben, nou nee hoor. Komt de school die vanmiddag naar ons toe zou komen niet opdagen. Hebben we daar een uur staan wachten voor niks. Het was dus vandaag echt een Afrikaanse dag. Ook leuk om dat eens mee te maken. In Nederland zou je dit niet zo snel mee maken, dan word er wel vervanging geregeld of er word gebeld. Het was vandaag lekker weer, wel een fel zonnetje maar we mogen niet klagen!