Dag 35 en 36 Weekend 16-17/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 35 en 36 Weekend 16-17/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 35 en 36 Weekend 16-17/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dit weekend heerlijk uitgeslapen. Lekker genoten van de rust op het WCSS. Ik was er hard aan toe om even lekker niks te doen. Na al twee weken tegen een griepje aan te lopen die niet door wil zetten moest ik nu even aan mezelf denken en heb ik er voor gekozen om niet mee te gaan Kaapstad ik maar lekker hier te genieten en bij te komen. En dat is zeker gelukt. Zaterdag was het niet helemaal lekker weer. Maar de zon scheen wel dus lekker met de lange broek en shirt met lange mouwen naar buiten en lekker in mijn boek gelezen. 's avonds lekker geskypt met papa en mama. Fijn om even met thuis te skypen! =) En daarna nog even lekker mijn de meiden geskypt! Thanks meiden was weer gezellig verlang al weer naar de gezellige avondjes samen! En gebeld met Chris. Vanmorgen heeerlijk lang uitgeslapen wat kan je daar van genieten. Vanmiddag heerlijk in de zon gelegen en weer lekker gelezen. Ik kan nu tenminste zeggen dat ik er weer tegen aan kan! De eerste vijf weken zijn voorbij gevlogen op naar de volgende zes weken en dan zit het er al weer op. De tijd gaat snel wanneer je plezier hebt.

• 20 Mei 2015 - 16:10

OPa Oma Zeewolde:

Hallo Laura
    Je bent nu op de helft dus je gaat nu aftellen. Wij hebben niet het idee dat je er spijt van hebt , je schrijft zo gezellig wij kijken er iedere keer naar uit. Het is een ervaring voor het leven. Wij hebben onze papieren ook binnen en gaan morgen vliegen naar Italie een nacht in een hotel en vrijdag met de cruise naar Marseille Frankrijk Mallorca Malaga en Cadiz SpanjeL Lissabon en leixoes Portugal LaCorunaweer weg

• 20 Mei 2015 - 19:45

Opa En Oma Zeewolde:

Hallo Laura
    Je bent nu op de helft dus je gaat nu aftellen. Wij hebben niet het idee dat je er spijt van hebt , je schrijft zo gezellig wij kijken er iedere keer naar uit. Het is een ervaring voor het leven. Wij hebben onze papieren ook binnen en gaan morgen vliegen naar Italie een nacht in een hotel en vrijdag met de cruise naar Marseille Frankrijk Mallorca Malaga en Cadiz Spanje Lissabon en leixoes Portugal LaCoruna spanje, een dagop zee dan naar le Havre DovLauraer en dan naar nederland. Je ziet en hele reis. Wij hopen er van te genieten. Als we terug zijn is het alweer juni, voor jou gaat het dan opschieten. En kun je alweer uitkijken naar je verhuizing en het gaan studeren in Amsterdam.Tussen door nog naar Andre Rieu op wie je vroeger al ge k was.Laura wij wensen je nog heel veel leuke dagen .Gaan straks Mama papa nog even bellen Zijn nu nog bij Olivier Jammer dat Desiree het niet voor elkaar heeft gekregen he.Laura ik hoop dat het versturen nu lukt kon geen verbinding krijgen Wij wensen je alle goeds en tot schrijfs of horens. Dag lieverd wij denken aan je.