Dag 34 brrr.. frisjes 15/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 34 brrr.. frisjes 15/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 34 brrr.. frisjes 15/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het is al weer vrijdag vandaag, de week is al weer bijna voorbij. Echt als je bezig bent vliegt de tijd wel. Vandaag weer vier lessen gegeven bij Morgenson. Wat waren de kinderen druk zeg vandaag het zal wel komen omdat het raar weer was. Met een dik vest aan en een sjaal om en trainingsbroek aan staan lesgeven op het veld. Geef mij dan toch echt maar die zon. Stiekem was ik dan ook wel een beetje blij toen de vier lessen er opzaten voor deze ochtend. Vanmiddag naar de hockeyclub, het was de bedoeling dat we zouden gaan douchen met de kinderen maar het was koud. Toen maar even een hockey les gegeven. Maar heb niet veel met ze kunnen doen. Ze waren zo druk dat ze van hot naar her renden en niet luisterden. al met al was ik kapot van deze dag. Terug naar het WCSS eerst via Kaapstad en toen terug. Vanavond lekker gegeten. Kip met pasta. Jummie! En even weer geskypt met Chris. =)

• 17 Mei 2015 - 18:15

Opa En Oma Hardenberg:

Hiy Laura, Weer een paar dagen gelezen, Wat zijn je verhalen mooi!!!!!!
    Wij genieten er van . het is net of je op de bank zit bij ons.
    Het is hier alle dagen koud 15 graden.Afgelopen Vrijdag-avond zijn Wim en Joost bij ons gekomen
    tot Zaterdag avond,ook zijn Adrie en Marja, en je vader geweest (Vrijdag avond) gezellig.
    Zaterdag middag Vis gegeten en savonds heerlijk pannenkoeken bij de Rheezerbelten!
    Wat schiet de tijd al op voor jouw de helft zit er al op.a.s.Zaterdag gaan we naarsoldaat van Oranje.
    Laura heb en geniet nog van alles. Lieve groetjes van OPa en Oma.