Dag 30 Malmesbury 11/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 30 Malmesbury 11/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 30 Malmesbury 11/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen weer een lekkere tegenslag, we zouden niet worden gebracht naar Malmesbury met de bus.. En nu.., Maar weer een auto geregeld en gelukkig kon die man van de auto de auto binnen een half uur brengen. Hop spullen in de auto en gaan. Onderweg zagen we zebra’s lopen in een weiland. Waar wij in Nederland koeien in een weiland zouden zetten zetten hun hier gewoon zeebra’s is een weiland. Toch best weel even een raar gezicht. Aangekomen gelijk onze spullen klaar gezet en gestart met de les want de leerlingen stonden al op ons te wachten. Het was een rare dag. Want in eens was Keyl de man die normaal de lessen geeft op deze school nergens meer te vinden. Wij hadden besloten dat we geen les meer zouden geven zodra er niemand was van de school was die er bij kon zijn. Want als er wat gebeurd is de school verantwoordelijk niet wij. Uit eindelijk hebben we vier lessen gegeven en toen kwam de Liebenberg school. Wat hadden we vandaag een grote groep. Echt super gewoon. Helaas waren deze kinderen stukken druker als de vorige school, en hebben er helaas ook een paar aan de kant moeten zitten. Maarja soms moet je. Het was vandaag onwijs lekker weer lekker tegen de 30 graden aan en vol op zon. Dus dat was smeren smeren en nog eens smeren vandaag met zonnebrand. Terug in de auto kwamen we op het idee om ergens wat te gaan drinken op het terras omdat het toch van dat lekkere weer was. Spullen weggelegd om gekleed en weer in de auto gestapt op weg naar Stellenbosch. Daar hebben we ook heerlijk gegeten met elkaar. We zaten er denk ik nog geen half uur of de stroom ging uit hier. En je zag alle winkels in het donker zitten. En wij maar hopen dat het restaurant waar we zaten nog wel stroom had zodat we wel gewoon konden eten. Gelukkig was dit wel het geval. Maarja toen moesten we terug lopen in het donker zonder licht.. ho pas op afstapje.. dat was bijna een boom. Achja zo maak je ook nog is wat mee! Ik zeg dit was weer een dag vol plezier en lekker weer!