Dag 29 Moederdag 10/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 29 Moederdag 10/5/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 29 Moederdag 10/5/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Fijne moederdag! Na een iets wat mindere nacht met helaas nog steeds hoofdpijn wakker geworden en maar is even een lekker kopje thee gezet in de waterkoker die ik gisteren gekocht heb voor jawel 11 euro… Nu kan ik tenminste ’s avonds nog een lekker kopje thee drinken en een kruik vullen met warm water als dat nodig is. Want het koelt steeds meer af ’s avonds. En met enkele ramen is het dan binnen ook niet erg warm meer. Eind van de morgen maar weer even een wasje gedraaid want ja dat moet ook gebeuren. Helaas was de buitendeur dicht naar de waslijn toe dus uit nood maar weer mijn kleren in mijn kamer over de kast deuren heen gehangen en in het raam. In de hoop dat het droog word. Vanmiddag al vast de lessen voor deze week gemaakt zodat we dit van de week niet meer hoeven doen. En heerlijk genoten van het lekkere weer. Het was vandaag 22 graden en prima te doen in de zon. We hebben nog even op het grasveld gelegen met elkaar maar het windje was toch best wel frisjes. Vandaag was het eten goed te doen. Tussen de middag had ik een lekker bordje rijst. En vanavond hadden we een broodje worst met frietjes. Jummie!