Dag 22 Terug naar het WCSS 3 mei 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 22 Terug naar het WCSS 3 mei 2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 22 Terug naar het WCSS 3 mei 2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wat heb ik vannacht goed geslapen zeg. Vanmorgen moesten we om 10:00 uur weer uitchecken. Vandaag wilden ik toch optijd terug naar het WCSS om mijn was te doen. Om 13:00 uur waren we terug op het internaat en heb ik gelijk een was in de wasmachine gegooid. En even lekker gegeten. Een broodje nutella pasta. (jummie!) Vervolgens mijn tweede was in de wasmachine gegooid en de was wat nog hing te drogen in mijn kamer opgeruimd van vorige week. Vanmiddag ben ik lekker bezig geweest om mijn verslagen bij te werken. Helaas heb ik mijn dekbed in de droger moeten stoppen omdat het anders niet droog zou zijn nu. Vanmiddag de felicitaties al over skype gekregen van mijn lieve opa en oma. Wat is het fijn dat je kun skypen met familie die je dierbaar is. Vanavond voor het eerst ’s avonds wat anders gegeten dan rijst. Dit keer was het macaroni met een sausje er over heen en een broodje met daarin kip met saus en daaroverheen kaas. Het begint ’s avonds steeds verder af te koelen. Op dit moment zit ik in een lange broek en trui op mijn bed. Net onder het eten hebben we te horen gekregen dat ook bus nummer vier kapot is.. Iets waar we eigenlijk al op zaten te wachten. Aangezien het een hele oude bus was waar we elke keer mee werden weg gebracht. Nu is het even hard duimen voor de rest van de week of ze ons iets anders aan kunnen bieden.

  • 04 Mei 2015 - 18:28

    Opa En Oma Zeewolde:

    Gisteren al gedaan maar we willen je vandaag nogmaals Hartelijk Feliciteren met je 21ste verjaardag. Wij hopen dat het een gezellige dag is Deze verjaardag vergeet je je hele leven niet meer. Voor ons ook vreemd deze dag thuis te zijn. Het was gisteren gezellig en bellen Papa en Mama straks even Lieverd wij denken aan je.en veel plezier Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 10818

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 29 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: