Dag 16 Kingsday 27/4/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 16 Kingsday 27/4/2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 16 Kingsday 27/4/2015

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen vroeg uit de veren.. en dat na zo’n dag als gisteren. Het beloofde een mooie dag te worden als je zo naar de lucht keek. Vandaag zijn we met elkaar naar het oranjefeest geweest in Houtbay. Dit werd georganiseerd voor alle Nederlanders in Kaapstad. Echter werd het eerst een zoektoch waar het feest werd gehouden in Houtbay. Er stond namelijk als locatie; Beach. Kom je bij het strand is er helemaal niemand en zie je niks. Dan maar vragen waar het is. Uit eindelijk had Jeroen ergens gehoord dat het aan de andere kant zou zijn. Dus maar weer in de auto gestapt en naar de andere kant gereden en ja hoor daar was het dan. We hadden er alleen veel meer van verwacht en dat was erg jammer. Maar hoe fijn is het om even te kletsen met iemand die je erg goed kent. Jaa, Julia was in the house! Het kan soms zo fijn zijn om gewoon even tegen iemand face to face je verhaal te doen. Toen we bijna weg wilden van het feest werd er in eens leuke muziek gedraaid. Heb je daar de hele middag op zitten wachten. Rond vijf uur zeiden we van kom we gaan terug naar het internaat. En een plek opzoeken waar we kunnen eten. Deze hadden we al snel gevonden weer een mexicaan. Een heel leuk gezellig klein tentje wat al 80 jaar oud was. En wederom weer lekker gegeten. Rond half 7 waren we terug op het internaat. En heb ik even lekker geskypt met Christiaan. Wat ben ik toch blij dat internet bestaat en dat je daardoor gewoon contact kunt houden met de mensen die in Nederland zijn.

• 28 April 2015 - 17:35

Marja:

Hoi Laura, ik heb net een heel aantal verslagen van je gelezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Wat zul je bruin zijn als je weer thuis komt! Bijzonder dat je Julia hebt ontmoet. Geniet maar lekker van alles, mooie ervaring zo'n reis/stage.