Dag 6 Morgenson - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu Dag 6 Morgenson - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Boessenkool - WaarBenJij.nu

Dag 6 Morgenson

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Yesyes! Ik had vanmorgen dan echt om 6:00 uur een warme douche. Wat is het heerlijk om na een week onder een koude douche te hebben gestaan nu een warme douche hebt. Het was gewoon genieten.  Op naar Morgenson waar we dit keer op de afgesproken tijd heen gingen. Vier lessen mogen geven op deze school in de branden de zon. Het is vandaag weer heerlijk weer. In de zon toch wel erg warm maar. Het is nu zo rond de 23 graden. Wat een leuke kinderen waren er vanmorgen weer veel nieuwe Afrikaanse woorden geleerd en veel gelachen. Straks gaan we op naar de Central Hockey club en daarna gaan we een weekendje naar Muizenberg. =) En het eten vanvanmiddag het was waanzinig, we hadden gewoon een broodje hamburgen met patat. En nee de patat is echt niet net zo lekker als in Nederland maar wat had ik daar een zin in na de hele ochtend in de brandende zon te hebben gestaan. Ik begin als steeds meer leerlingen op het internaat te herkennen. De leerlingen op het internaat zijn ook de hele dag door vrolijk en begroeten je zelf ’s morgens om 6:00 uur nog met een dikke lach op hun gezicht. Ik zeg fijn weekend! =)